2019. július 12., péntek

Esküvői próbanap képei - bordó dekorációs kiegészítők

Reneszánszát éli a bordó szín az esküvők világában, ráadásul nagyon népszerűek azok az összeállítások, ahol az alapszínhez közeli sötét rózsaszínekkel, bíborral vegyítve használják a dekoratőrök.

A Sipito esküvői próbanapján dekorált ezekkel a színekkel a Tündöklő Esküvő csapata, én pedig a papír kiegészítőket biztosítottam nekik. Klasszikus szürke mintákat használtam, hogy minél jobban kiemeljem a betűk csodás színét.


Texturált felületű hófehér papírt választottam hozzá a klasszikus elegancia jegyében. Az egyik kedvenc papírom, sokoldalúan felhasználható, és mivel csak nagykereskedéseken keresztül vásárolható, különlegességként hat.


Amikor csak lehetőségem van rá, a menükártyák esetében azt a megoldást részesítem előnyben, amikor minden tányér mellé kerül egy-egy darab. Amellett, hogy sokkal elegánsabb, exkluzívabb megjelenést ad a terítéknek, a dekoratőr dolgát is megkönnyíti, hiszen nem kell az asztaldíszek tervezésekor belekomponálnia a látványba egy papíroszlopot. :)


Nem csak egy dekorációhoz készítettem kiegészítőket, hamarosan érkezik a részletekkel a többi bejegyzés is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése