2014. március 20., csütörtök

Leánybúcsús eskü szövege

Többen is kértétek megjegyzésben és levélben, hogy osszuk meg a lánybúcsús eskü szövegét.

Közkívánatra mostantól itt olvasható! :)

Én, - menyasszony neve -, a Leánybúcsúztató és Asszonyi Alkalmassági
Vizsgabizottság és Ítélőszék népes tábora előtt ünnepélyesen esküszöm,
hogy meggyőződéssel és teljes elszántsággal küzdök az elkövetkezendő évek során önálló saját egyéniségem, hóbortjaim, gondolataim és barátaim megtartásáért.
Ugyanakkor fogadom, hogy jövendő férjem mellett jóban-rosszban kitartok; legalább hetente ötször elébe meleg ételt tálalok; hajszálainak számára és színére megjegyzést csak ritkán teszek; vonalkódos alsónadrágjait, illatos zoknijait ajkamon édes és elnéző mosollyal patyolatfehérre sikálom. Legalább annyira fogom imádni a mosogatást mint amennyire most; forró hangulatú férjemet lehűtve fejfájást havonta egynél többször nem színlelek. S amikor életem párja monitorára bámulva rólam megfeledkezik, megjegyzést csak szerelmesen suttogva teszek. Szemet férfiakon mostantól csak messziről legeltetek.
Továbbá ígérem, hogy születendő gyermekeinket szívem minden melegével szeretni fogom, és tudásomnak megfelelően a lehető legjobb neveltetésben részesítem. Soha nem feledem, hogy ki voltam, ki vagyok, s hogy eztán még ki lehetek. Megőrzöm fejemben és szívemben ezeket a perceket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése